Na początku roku, pisałem już na ten temat i zamieściłem filmy na którym słowaccy piloci, w naoczny sposób zdyskredytowali MAK i rosyjskich ekspertów lotniczych, którzy twierdzili, że z małej wysokości nie można podnieść Tu-154.
Zamieszczam te filmy jeszcze raz wobec publicznych wypowiedzi, że TU- 154 na wysokości 100 m traci sterowność i musi spaść jak kamień. Poniżej wysokości 100 nie można „podnieść” TU 154. Te mądrości wygłaszają różni „pożyteczni idioci” typu E.Klich i inni polskojęzyczni eksperci będący na usługach salonu, propagandy putinowskiej i tych, którzy już godzinę po katastrofie wysyłali smsy „ winni są piloci, pozostaje do ustalenia, kto ich do tego zmusił”.
Przypomnijmy jeszcze raz. Do 2010 r. Tu-154 słowackiego prezydenta, pilotowany przez Słowaków, wykonywał na pokazach w Piestanach przejścia na niskiej wysokości nad płytą lotniska np. w roku 2007.
Po katastrofie smoleńskiej, było wiele dywagacji na temat możliwości podniesienia polskiego Tu-154M z wysokości 100 m, przy której padła komenda II pilota – „Odchodzimy!”. Wg Rosjan decyzja powinna paść na wysokości 120 m. Rosyjscy eksperci twierdzili, że Tu-154M nie jest w stanie wykonać manewru touch-and-go.
Miesiąc po katastrofie, 29 maja 2010 słowaccy piloci pokazali w Piestanach, nie tylko możliwość przejścia samolotu tego typu na bardzo małej wysokości nad ziemią i podniesienie go powtórne, ale także wykonanie klasycznego manewru touch-and-go. Przy dotknięciu pasa lotniska 0:38 porządnie zadymiły opony.
Skoro Słowaccy piloci pokazali, że możliwy jest manewr touch-and-go tym samolotem, to tym bardziej możliwe jest podniesienie samolotu z wysokości 100 m.
I nie ma tutaj znaczenia, że słowaccy piloci byli przygotowani do tego manewru. Skoro Słowacy na takim samy samolocie mogli „podnieść” go, gdy koła były już na ziemi, to tym bardziej istnieją fizyczne możliwości odejścia samolotu na wysokości 100 m. Tym samym jest wielkim kłamstwem informowanie opinii publicznej ,że poniżej 100 m, samolot traci sterowność i musi spaść na ziemię.
Wciąż nie mamy wiarygodnej odpowiedzi na pytanie, dlaczego pomimo przerwania lądowania i wydania komendy „odchodzimy” – na wysokość decyzyjnej 100 m., samolot leciał w dół. Zapisy potwierdzają, że piloci robili wszystko, aby poderwać samolot, który opadał wbrew ich woli.
Rosjanie zniszczyli wrak samolotu . Nie chcą zwrócić naszej własności. Polski premier i polski rząd nie robią nic, aby imperium rosyjskie zwróciło POLSKĄ własność. W konsekwencji niezależni eksperci nie są w stanie ustalić z jakiego powodu samolot zamiast wznosić się, opadał. Bez zbadania wraku samolotu nie można wykluczyć żadnej wersji katastrofy. Być może kpt. Arkadiusz Protasiuk albo nie dysponował pełnym ciągiem silników, albo nastąpiło zablokowanie steru wysokościowego lub w inny zewnętrzny sposób uniemożliwiono manewr podniesienia samolotu.
Jedno zaczyna być pewne. Naczelna Prokuratura Wojskowa NPW potwierdziła natomiast rezultat badań komisji Macierewicza, który ujawnia, że na wysokości około 15 metrów nad poziomem płyty lotniska całkowicie ustało zasilanie elektroniki samolotu. Polski rząd znajduje się w posiadaniu satelitarnych zdjęć miejsca zdarzenia z czasu katastrofy. Te zdjęcia zostały przekazane przez amerykański wywiad. Dlaczego Tusk i jego ekipa utajnili te „fotki” ? Dlaczego media milczą na temat tych zdjęć ?
Jak widać prawnicy są prawdziwymi „ekspertami” w dziedzinie aerodynamiki, charakterystyki Tu 154M , jego możliwości i parametrów. Chciałbym nieśmiało zwrócić Pana uwagę na fakt, że słowaccy piloci lądowali w dobrych warunkach pogodowych, idealnie widzieli ziemię, byli nad płaskim pasem startowym na znanym sobie lotnisku! Polski Tu 154M lądował w dramatycznej mgle. Piloci próbowali go poderwać z wysokości 39 m (a nie 100M!!!!) i manewr ten być może nawet by się im udał, gdyby nie DRZEWO o średnicy pnia u podstawy jakieś 1,5 m. Co prawda jako zwolennik PIS uważa Pan pewnie, że aluminiowe skrzydło samolotu poruszającego się z prędkością jakieś 280 km/h powinno skosić brzozę pozostając nietknięte, ale jednak fizyka (gdzieś tak na poziomie dawnej 7-8 klasy szkoły podstawowej) twierdzi inaczej. Reasumując chciałbym zobaczyć manewr słowackich pilotów, na który Pan się tak powołuje wykonywany po zderzeniu z podobnym drzewem i utracie końcówki skrzydła. A co do poderwania samolotu. Coś co waży 80 ton nie podrywa się do góry 0,5 sekundy po dodaniu gazu. Mimo! dodania gazu opada jeszcze jakieś 3-4 sekundy. Jak się jest na prawdę na 100m nie ma problemu, ale jak się jest na 39 m i do tego pod nami są drzewa to , niech Pan sobie wyobrazi, problemy BYĆ MUSZĄ. Pozdrawiam
mija 12 sek zanim mogli się wzbić …. a to oznacza, że samolot nie może szybko zaaregować ze zwyżaniem, a więc mogli się rozbić, gdy teren się wznosił.
TYVM you’ve solved all my prbomels
Following my exploration, billions of people on our planet get the credit loans from good creditors. Thence, there’s a good chance to get a sba loan in any country.
Cialis Lilly Precio Propecia Front Receding Hairline Real Doryx Vibramycin Fedex Shipping Cheapeast
nfl salute to service knit hat headband cheap white and orange adidas eqt kansas city royals camo hat questions camouflage boston red sox fitted hat lyrics 80 dunk sb high cut all black red uk nike mercurial victory v ic mercadolibre
ftlsubsea http://www.ftlsubsea.com/
jordan 1 black og gum for cheap billig nike air max 2017 womens all black grey uk billig womens air jordan 5 bel air journal billig
scentson http://www.scentson.com/
nike air jordan hydro slide grigio verde bianca air jordan 23 tottenham hotspur women’s jersey for cheap nike free run flyknit on sale adidas nmd r1 new nike free 3.0 black silver
Prix Cialis 20 Milligrams buy cialis usa Amoxicillin And Diaper Rash Cialis Viagra Sildenafil 50mg
Hi, i think that i noticed you visited my weblog thus i got here to go
back the choose?.I’m attempting to to find things to improve my site!I suppose its ok to make use of a few of your ideas!!
I am in fact glad to read this webpage posts which carries tons of valuable data, thanks for providing these statistics.
corey clement super bowl jersey for cheap pink saints jersey ray ban aviator frames only jordan 4 hvid cement kixify kit dls 2018 manchester city 2019 air jordan 9 retro university blue hvit
eduworlds http://www.eduworlds.net/
nike sko red and sort high tops adidas zx700 schwarz viet nam nike free trainer 5.0 svart and lilla aleali jordan 6 trae young t shirt jersey adidas high tops hvid sort
entkalker http://www.entkalker.net/
air jordan 11 gamma blue inside tag nike air revolution sky hi negro violet kd 7 svart wings ray ban jackie ohh sunglasses uk texas a&m youth football jersey nike air force 1 low canvas nubuck schwarz white
urbanhit http://www.urbanhit.net/
Reading your article has greatly helped me, and I agree with you. But I still have some questions. Can you help me? I will pay attention to your answer. thank you.