To byli zawodowcy. Prawdziwi profesjonaliści. Zadbali o każdy szczegół. Prawie o każdy. Chcieli wyłudzić odszkodowanie komunikacyjne, równowartości ok.100 tys. euro. Sfingowali kolizję drogową dwóch pojazdów, jeden zajechał drogę drugiemu, wyniku czego luksusowy Mercedes miał uderzyć w drzewo i ulec znacznemu uszkodzeniu. Wszystko się zgadzało, byli świadkowie, którzy widzieli kolizję, na miejsce zdarzenia przyjechała policja, która ukarała sprawcę mandatem. Jednak firma ubezpieczeniowa odmówiła wypłaty odszkodowania. Nie miała żadnych konkretnych podstaw, ale złożyła zawiadomienie o usiłowaniu wyłudzenia odszkodowania. W toku śledztwa powołano biegłego d/techniki motoryzacyjnej, który w wydanej opinii stwierdził, że z uwagi na grubość drzewa, ułożenie po kolizyjne pojazdu nie może wykluczyć, że faktycznie doszło do zderzenia samochodu z drzewem. Na drzewie zabezpieczono metalowe części pojazdu, które pochodziły z rozbitego samochodu. Jednakże prokurator prowadzący śledztwo, kazał także zabezpieczyć kawałki drzewa znajdujące się na przedniej części rozbitego „Mercedesa”. Te próbki drzewa, zabezpieczone w samochodzie, zostały przebadane i porównane z próbki pobranymi z drzewa o które miał rozbić się pojazd. Analiza materiału organicznego na podstawie struktury DNA drzewa, pozwoliła jednoznacznie biegłym ustalić, że w rozbitym pojeździe nie znajdują się kawałki drzewa w które to miał rzekomo uderzyć samochód. To badanie przesądziło o skazaniu sprawców.
Zawsze przypominam sobie opisaną powyżej sprawę, gdy myślę o katastrofie smoleńskiej i dyskusji na temat , czy doszło do uderzenia w pień tzw. Stalowej BRZOZY, w wyniku którego samolot utracił część skrzydła. Fizycy prowadzą szczegółowe teoretyczne badania, czy doszło do uderzenia, skrzydłem w drzewo czy też jednak nie doszło.
Gdybym , Ja prowadził śledztwo w sprawie katastrofy smoleńskiej, to pierwsze co bym zrobił, to kazałbym pobrać fragment brzozy do badań, a następnie z dokonać szczegółowych oględzin uszkodzonego skrzydła i zabezpieczyłbym ślady drzewa. Te kawałki drzewa kazałbym zbadać w Instytucie Badawczym Leśnictwa w Warszawie. Identyfikacja oparta na analizie DNA jądrowego i organellowego drzewa, umożliwi określenie genotypu konkretnego drzewa. Wtedy będziemy mieli 100 % pewność, czy ślady drzewa znajdujące się na skrzydle pochodzą z brzozy. To będzie pewność porównywalna do odcisku palca znalezionego na miejscu przestępstwa. Nie przekonują mnie zdjęcie brzozy z tkwiącymi w niej jakimiś metalowymi kawałkami. Pokażcie kawałki brzozy, które znajdują się na zniszczonym skrzydle. Zbadajcie te odłamki drzewa, czy mają takie samo DNA jak brzoza Wtedy dopiero będzie można uznać bez żadnych wątpliwości, że faktycznie samolot uderzył skrzydłem w tę brzozę.
Wkrótce minie 4 lata od katastrofy smoleńskiej. Może czas aby przeprowadzić badania DNA odłamków brzozy i ujawnić opinii publicznej wyniki tych badań. Nie bójcie się tylko, PRAWDA WAS WYZWOLI !
I loved as much as you will receive carried out right
here. The sketch is tasteful, your authored subject matter
stylish. nonetheless, you command get got
an shakiness over that you wish be delivering the following.
unwell unquestionably come further formerly again since exactly the
same nearly very often inside case you shield this hike.
adreamoftrains website hosting companies
Nice post. I used to be checking continuously this blog and I’m
impressed! Extremely useful info specially the ultimate part :) I deal with such info a
lot. I used to be seeking this certain info for a very
lengthy time. Thank you and good luck.
First of all I would like to say terrific blog! I had a quick question which I’d like to ask if you do
not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your thoughts before writing.
I’ve had a hard time clearing my mind in getting my ideas out there.
I truly do take pleasure in writing however it just seems
like the first 10 to 15 minutes are lost simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or hints?
Thank you!
kansas city royals fire department hat numbers ray ban clubmaster or wayfarer wholeventa jordan 3 todas negro nike internationalist indonesia wholesale new era 59fifty fitted hats for sale adidas energy boost 3 negro hombres
cdg converse high top sidney crosby jersey amazon arsenal black pink jersey for cheap ray ban aviator large mirror silver pittsburgh steelers hat for eu kyrie 1 white schwarz
motalefeh http://www.motalefeh.net/
corey clement super bowl jersey for cheap pink saints jersey ray ban aviator frames only jordan 4 hvid cement kixify kit dls 2018 manchester city 2019 air jordan 9 retro university blue hvit
dfmfit http://www.dfmfit.net/
connor shaw 8 jersey
buzzages http://www.buzzages.com/
adidas predator accelerator cena billig air jordan 7 black pink shoes on sale adidas 18.1 speed mesh billig air jordan 3 negro and amarillo nike premier sg anti clog 3d steelers hoodie
zweiniger http://www.zweiniger.net/
completely free dating site
the gym dating simulator
Reading your article helped me a lot and I agree with you. But I still have some doubts, can you clarify for me? I’ll keep an eye out for your answers.
The point of view of your article has taught me a lot, and I already know how to improve the paper on gate.oi, thank you.
The point of view of your article has taught me a lot, and I already know how to improve the paper on gate.oi, thank you. https://www.gate.io/tr/signup/9127596
Your article made me suddenly realize that I am writing a thesis on gate.io. After reading your article, I have a different way of thinking, thank you. However, I still have some doubts, can you help me? Thanks.